Strona internetowa korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w celu optymalizacji treści dostępnych w naszych serwisach, dostosowania ich do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika, jak również dla celów reklamowych i statystycznych. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce. Więcej informacji na temat plików cookies znajdziesz w dalszej części naszej Polityki Prywatności.
Zamknij

Branża

  • Internet / E-commerce / Nowe media

Lokalizacje

  • Bielsko-Biała
    (43-300)

Forma zatrudnienia

  • pełny etat

Pracodawca ma prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Praca na stanowisku Koordynator ds. e-commerce

Bielsko-Biała

, SMART-HR
246 dni do końca
Opublikowane 2024-04-04 10:25:22

Opis działalności firmy

SMART-HR Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń.

Obecnie poszukujemy osób na stanowisko

Koordynator ds. e-commerce
Bielsko-Biała

Opis stanowiska

Dla naszego Klienta  firmy handlowej z branży dekoracji wnętrz, specjalizującej się w produktach Premium (polskich i europejskich marek), w związku z intensywnym rozwojem działu e-commerce, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. e-commerce

Miejsce pracy: Bielsko Biała, woj. śląskie
(praca hybrydowa)

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:

  • Zarządzanie 3 -osobowym działem e-commerce, w tym planowanie strategii i komunikacji e-commerce, zarządzanie kampaniami Google Ads i email marketing,
  • Rozwój działu e-commerce i współpraca z agencją zewnętrzną (w zakresie SEO, SEM) oraz blogerami i influencerami,
  • Wdrożenie działań marketingowych w nowych kanałach, m.in. YouTube i Pinterest,
  • Monitorowanie raportów i analiza wskaźników, w celu optymalizacji działań,
  • Zarządzanie sklepem internetowym przy wykorzystaniu narzędzi marketing automation (Edrone), pozycjonowanie sklepu, analiza user experience oraz bieżąca integracja z istniejącym systemem CRM,
  • Nadzór nad bieżącą aktualizacją produktów w sklepie internetowym,
  • Monitorowanie konkurencji, trendów i rynku e-commerce,
  • Ujednolicenie komunikacji i wizerunku marki w social mediach oraz innych kanałach e-commerce,
  • Opracowanie budżetu, sporządzanie bieżących raportów, w tym monitorowanie rentowności kampanii i wyników,
  • Nawiązywanie nowych kontaktów biznesowych, w celu realizacji zadań,
  • Stała współpraca z innymi działami, dwoma salonami stacjonarnymi oraz z zewnętrznymi dostawcami usług,
  • Realizacja działań ukierunkowanych na rozwój salonów i marki.

Wymagania

  • Co najmniej 2- letniego doświadczenia w zakresie e-commerce marketingu (mile widziane w produktach klasy Premium),
  • Wykształcenia co najmniej średniego,
  • Doświadczenia na stanowisku związanym z zarządzaniem projektem, działem bądź zespołem,
  • Doskonałej znajomości: tematyki SEO/SEM, leadów sprzedażowych, narzędzi marketing automation (np.Edrone) oraz Google Ads i Meta Analytics,
  • Doświadczenia w pracy z platformą e-commerce oraz systemem CRM (szczególnie Idsell/Subiekt/Gestor lub podobne),
  • Bardzo dobrej umiejętności zarządzania kampaniami e-commerce,
  • Dobrej organizacji pracy, samodzielności w podejmowaniu kluczowych decyzji, ale również komunikatywności współpracy z zespołem,
  • Szerokiej wiedzy z zakresu marketingu, reklamy i promocji,
  • Dobrej znajomości języka angielskiego.

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B – w zależności od preferencji,
  • Pracę w kameralnym zespole, w firmie z wieloletnią tradycją, gdzie plan działania i cele mają znaczenie,
  • Szkolenia branżowe i produktowe aktualizujące wiedzę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, w tym motywacyjny system premiowy – do rozważenie, w zależności od potrzeb i oczekiwań,
  • Dużą otwartość na wdrożenie własnych pomysłów,
  • Przyjazną atmosferę pracy,
  • Możliwość ciągłego rozwoju zawodowego i budowania działu oraz narzędzi.